Handlekurv


Handlekurven er tom

Vi anbefaler


0,-

Salgsbetingelser

Innholdsfortegnelse:

PRISER

Hos ARK interiør har vi fast frakt pris kr: 99,-*

Ved bestillinger over kr 1000,- gratis frakt.*

*Dette gjelder ikke for store, tunge ting og møbler, der vil det komme frakt itilegg til pris beregnet på vekt og volum på pakken. Prisen gjelder heller ikke for sendinger til Svalbard, der egne takster gjelder (ta kontakt på post@arkinterior.no)

Ved henting på lager - Gratis!

Prisene er oppgitt i NOK, og er inkl 25%mva.

LEVERING

Varebestillinger vil vaneligvis bli behandlet og sendt innen 3 dager. Om ikke det er mulig, vil du bli kontaktet.

Om du vil hente varer på lager, er du velkommen til det, send da en mail for avtale om henting: post@arkinterior.no

FORSENDELSE

Varebestillinger hos ARK interiør sendes med Bring / Posten Norge AS med fast frakt kr:99,-

Møbler og store ting som feks lamper vil bli beregnet med fraktpris etter vekt og volum og sendes med Schenker.

Enkelte møbler må kun hentes ved lager.

Når varen blir levert på posten, mottar du som kunde en e-post, der du får et kolli - id nr som gjør at du enkelt kan spore pakken din på www.bring.no

Uavhentede pakker på posten vil bli sendt i retur til ARK interiør etter 14 dager, da vil kunden bli belastet med et gebyr på inntil kr:400,-

ANGREFRIST / RETURRETT

Som kunde hos ARK interiør har du angrerett ved kjøp og retur av varer.

Om kunden angrer på kjøpet, kan varen returneres innen 14 dager i orginal embalasje. Varen må være ubrukt, og i samme stand som den var ved mottagelse. Legg ved en kort beskrivelse av hvorfor du angrer kjøpet.

Angrerett skjema bli sendt på e -post fra ARK interiør og må legges ved i returpakken.

Som kunde har du ansvar for at returvaren kommer frem i uskadet stand. Det er derfor viktig at varen er forsvarlig innpakket.

Dersom vilkårene for angreretten er oppfyllt, refunderer vi varenes pris. Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg.(jf.Angrerettsloven § 15 første ledd.)

Dersom returen skyldes feil - leveranse eller produktfeil, refunderer vi returporto og varen ersatttes med et nytt produkt.

 

 

SKADE

Om du oppdager skade på en eller flere varer må du snarest ta kontakt med oss og posten der du hentet pakken. På posten vil du få hjelp til å fylle ut et skademeldingsskjema. Ta med orginalemballasje og varen.

 NB! SALGSVARER BYTTES IKKE

Ved salg kan det forekomme at enkelte varer blir tastet inn samtidigav to eller flere kunder, og derfor gjelder "førstemann til mølla" Salgsvarer blir ikke bestillt opp igjen dersom det blir tomt.